Toggle navigation

Contact

Tratam orice solicitare cu seriozitate si profesionalism.

Tel. 0725.669.592 / 0314.228.403 / E-mail comercial@semprom.ro / tehnic@semprom.ro
Adresa: Aleea Secuilor 6, sector 4, Bucuresti / C.U.I. 35362291 / NR. R.C. J40/15724/2015

(*) Campuri obligatorii
** Datele tale de contact nu vor fi facute publice

Creare Magazin Online

Solutii e-commerce avansate

Functionalitati e-commerce avansate, de nivelul marilor retaileri online

Design profesional

Design conceput conform identitatii vizuale a companiei.

Contact Preturi
Afla mai mult

SOLUTII E-COMMERCE AVANSATE

Cu un design de top si o platforma e-commerce complet echipata, magazinul tau online va deveni un instrument comercial de succes.

Extinderea activitatii de vanzare in mediul online a ajuns sa devina dintr-o oportunitate o necesitate. Tot mai multe companii isi extind activitatea online, unele dintre ele mutand-o in totalitate online si renuntand astfel la magazinele pe care le aveau.

Companiile indiferent de marime au adoptat aceasta varianta, fie silite de costurile mari implicate de administrarea unui magazin in piata reala, cum sunt costurile cu spatiul, personalul, diverse taxe, fie dorind sa profite de avantajele accesarii unei piete cu potential foarte mare.

Avantajele pe care le ofera un magazin online sunt de necontestat, disponibilitate 24/7, costuri de intretinere minime, acces la segmentul de clienti vizat, indiferent de locatia geografica, numar nelimitat de produse si multe altele. In aceste conditii, utilizarea unui magazin online este absolut necesara pentru o activitate comerciala.

Totusi, dezvoltarea unei activitati online necesita apelarea la suportul unei firme specializate nu doar in crearea magazinului online, ci si in promovarea si dezvoltarea acestuia, pentru a te feri de riscurile ce pot aparea.

Semprom iti ofera exact suportul de care ai nevoie, atat prin serviciul de creare magazin online, cat si prin abonamente de servicii special concepute pentru a te sustine in activatea de promovare, administrare si dezvoltare.

Magazinele online create de noi incorporeaza toate instrumentele necesare activitatii de vanzare online pentru ca activitatea ta sa devina una de succes. Gestionezi cu usurinta stocul de produse, catalogul, comenzile, preturile si promotiile. Practic, nivelul de performanta pe care ti-l punem la dispozitie prin crearea magazinului rivalizeaza cu cel al magazinelor mari.

UN SET COMPLET DE AVANTAJE



Design profesional modern

Prima impresie conteaza, de aceea magazinul tau online va beneficia de un aspect profesional, tinand cont de tendintele in web design, astfel incat sa ofere vizitatorilor o experienta de cumparare cat mai buna.

Structura mobile friendly

Pentru o vizualizare cat mai placuta, structura magazinului online va fi construita astfel incat sa se adapteze automat ecranelor dispozitivelor mobile - tableta, telefon, notebook.

Instrumente de promovare

Incurajam conversiile prin integrarea platformei magazinului cu diverse instrumente de marketing si de optimizare seo si tinem cont de cele mai bune practici in structurarea magazinului.

Web Designer dedicat proiectului

Un singur web designer se va ocupa de proiectul tau. Acesta va colabora cu tine din faza de preluare a informatiilor pana la finalul proiectului.

Standardizare web W3C

Bazandu-ne pe cele mai noi tehnologii web - HTML5, CSS3, si cu o atentie desavarsita in codarea site-ului, respectam standardele W3C in crearea site-ului.

Vizualizare proiect in lucru

Odata cu inceperea proiectului, vei primi acces la o adresa web protejata pentru a vizualiza in orice moment stadiul lucrului.

Comunicare permanenta

Vei primi oricand feedback privind statusul proiectului, modificarile efectuate, sugestii si solutii cat mai eficiente la cerintele tale.

15 de zile perioada de garantie

Crearea magazinului online este insotita de o perioada de garantie de 15 zile ce acopera remedierea unor posibile erori de programare sau de afisare.

CARACTERISTICILE PLATFORMEI

Descopera avantajele platformei web pe care o utilizam in crearea magazinelor online




  • Analize si rapoarte
  • Browsing produse
  • Browsing catalog
  • Managementul catalogului
  • Conturi client
  • Customer service
  • Managementul comenzilor
  • Plati
  • Livrare
  • SEO
  • Internationalizare
  • Instrumente promotionale
  • Administrarea site-ului

Analize si rapoarte

Analize si rapoarte

Panoul de administrare ofera un grad inalt de masurare a performanței magazinului online, pentru a te ajuta sa reactionezi rapid la nevoile clientilor. Incluse in mod standard platforma magazinului, Google Analytics si Website Optimizer iti vor asigura o perspectiva mai aprofundata asupra parametrilor de performanta.

  • Integrare Google Analytics
  • Dashboard cu informatii generale
  • Raport Vanzari
  • RSS feed pentru noi comenzi
  • Raport fiscal
  • Raport al cosurilor de produse abandonate
  • Raportul celor mai vizualizate produse
  • Raportul celor mai cumparate produse
  • Raportul stocurilor scazute
  • Raportul termenilor de cautare
  • Raportul celor mai comentate produse
  • RSS feed pentru noile comentarii (recenzii)
  • Raportul tag-urilor
  • RSS feed pentru tag-urile noi
  • Raport de utilizare al cupoanelor
  • Total vanzari facturate
  • Total vanzari returnate
  • Raportul celor mai buni clienti dupa total (sumele incasate) si numarul de produse

Browsing produse

Browsing produse

Motorul flexibil de merchandising al magazinului permite cataloagelor de produse sa fie setate astfel incat sa corespunda cat mai bine afacerii tale iar vanzarile de tip up-sell, cross-sell si produse similare iti vor spori valoarea medie a comenzilor.

  • Imagini multiple per produs
  • Capabilitati de zoom-in pe imaginile produselor
  • Recenzii produse
  • Produse similare
  • Disponibilitate stoc
  • Selectie optiuni produs
  • Vizualizare produse grupate
  • Adaugă in lista de dorințe
  • Trimite unui prieten prin e-mail

Browsing catalog

Browsing catalog

Setul robust de caracteristici si flexibilitatea template-ului afisat asigura un grad foarte inalt de customizare. Caracteristici ca identificarea produselor simultan dupa mai multe criterii, comparatii de produse, sistemul de recenzii si rating permit clientului sa gaseasca produsul cel mai potrivit.

  • Filtrarea produselor in categorii se poate realiza simultan, dupa mai multe attribute (pret, categorie, culoare, marime s.a.)
  • Filtrarea produselor in rezultatele unei cautari
  • Blocuri statice de text ce permit transformarea paginilor categoriilor de produse in adevarate landing page-uri
  • Posibilitatea de a atribui design-uri unice la nivel de categorie sau produs
  • Caseta de search configurabila, cu sugestii de cautare
  • Produse vizualizate recent
  • Comparatii de produse
  • Sectiune de produse comparate recent
  • Vanzari de tip cross-sells, up-sells si produse similare
  • Cloud cu cele mai populare cuvinte cautate
  • Filtrare produse dupa tag-uri
  • Recenzii produse
  • Afisarea produselor in format grila sau lista
  • Breadcrumbs

Managementul catalogului de produse

Managementul catalogului de produse

Administreaza-ti catalogul de produse dinamic prin intermediul unui panou de administrare intuitiv. Sistemul flexibil al catalogului include numeroase optiuni de afisare a diverselor item-uri, in timp ce produsele pot fi importate sau exportate pentru modificari rapide in excel sau in alta aplicatie.
Interfata API a magazinului permite integrarea cu diverse aplicatii web de back-office pentru a face administrarea si mai eficienta.

  • Managementul de inventar al produselor, cantitati minime si maxime
  • Import / export al catalogului de produse
  • Update-uri batch la nivelul produselor, direct din interfata de administrare a magazinului
  • Integrare Google Base
  • Diverse tipuri de produse: simple, configurabile, combinate, grupate
  • Produse virtuale
  • Produse digitale/descarcabile
  • Produse personalizabile de catre client (pentru broderie, monograme s.a.)
  • Reguli de taxare per locatie, grup de client sau tip de produs
  • Seturi de atribute pentru crearea rapida a produselor de orice tip
  • Crearea rapida a atributelor specifice fiecarui magazin creat
  • Manager media cu redimensionarea automata a imaginilor si adaugare de watermark
  • Reguli avansate de stabilire a preturilor si support pentru preturi speciale (Vezi instrumentele de marketing)
  • Redirecturi si rescrieri ale rezultatelor de cautare
  • Aprobarea, editarea si stergerea tagurilor de produse
  • Aprobarea, editarea si stergerea recenziilor produselor
  • RSS feed pentru alertele de inventar scazut

Conturi client

Conturi client

Pe langa self service, conturile ofera clientilor abilitatea de a crea propriile liste de dorinte continand produsele preferate si distribuirea acestora prietenilor sau familiei, accesarea si editarea informatiilor sale de contact, vizualizarea ratingurilor, recenziilor si tagurilor atribuite produselor.

  • Statusul comenzilor si instoricul acestora
  • Lansarea unei comenzi pentru un produs care a mai fost comandat in trecut se poate face direct din cont
  • Produse comandate recent
  • Produse descarcabile
  • Adress book cu numar nelimitat de adrese
  • Alegerea adreselor standard de facturare si livrare
  • Lista de dorinta cu posibilitatea de a adauga cometarii
  • Trimiterea prin email sau RSS feed a listei de dorinte
  • Managementul abonarii la newsletter
  • Recenzii produse
  • Taguri produse
  • Panou de administrare cu afisare informatii despre: comenzi recente, informatii personale, statusul abonarii la newsletter, adresa principala de facturare, adresa principala de livrare, cos de cumparaturi, lista de dorinte, produse comandate recent, produse vizualizate recent si taguri recente.

Customer Service

Customer Service

Sporeste satisfactia clientilor prin self service si instrumentele incluse in acest scop. In plus, clientii beneficiaza de conturi cu numeroase functionalitati pentru a vizualiza statusul comenzilor si a urmari parcursul acestora direct din contul de client, ca si trimiterea de solicitari prin intermediul formularului de contact. Administratorii magazinului au acces la toate informatiile clientului, incluzand nu doar istoricul comenzilor, ci si produsele din cos si din listele de dorinte, pentru a raspunde prompt oricaror solicitari si pentru a finaliza comenzile clientilor prin interfata de call center a site-ului.

  • Formular de contact
  • Conturi de client cu numeroase functionalitati
  • Istoric comenzi cu update de status
  • Urmarirea comenzii direct din contul de client
  • Email de resetare a parolei uitate, atat din frontend cat si din panoul de administrare
  • Trimitere email la updatarea comenzii sau a contului de client
  • Emailuri de comanda customizabile
  • Crearea si editarea comenzilor din interfata de administrare

Managementul comenzilor

Managementul comenzilor

Vezi comenzile, creezi facturi, chitante si avize de expediere pentru comenzi, emiti memo-uri de credit (rambursari).
Clientii pot retrimite comenzi efectuate in trecut din contul de client, in timp ce administratorii pot vedea istoricul complet al comenzilor si pot crea comenzi pentru clienti direct din panoul de administrare al magazinului.

  • Vizualizare, editare, creare si plasare comenzi din panoul de administrare de catre administratori
  • Crearea uneia sau mai multor facturi, avize de expeditie sau memo-uri de credit per comanda pentru a esalona plata
  • Printare facturi
  • Creare comenzi prin call center (telefon) incluzand abilitatea de a crea noi clienti, selectarea unui client existent si vizualizarea cosului sau de cumparaturi, a listei de dorinte, a ultimelor comenzi, selectare adrese, oferirea de discount-uri si asignarea de preturi preferentiale
  • Retrimiterea comenzilor anterioare pentru clienti, direct din panoul de administrare
  • Notificari ale comenzilor pe email
  • Feed RSS pentru noi comenzi

Plati

Plati

Platforma magazinului online permite numeroase modalitati de plata cum ar fi plati online (paypal, google, amazon s.a.), plati prin ordin bancar, numerar la livrare si altele. Integrare cu portaluri de plati online precum PayU, Mobilpay s.a.

  • Posibilitatea de a autoriza si a incasa sau doar a autoriza si a incasa la emiterea facturilor
  • Integrare cu multiple portaluri PayPal: Website Payments Standard, Website Payments Pro (Express si Direct), Website Payments Pro UK (Express si Direct) si PayPal PayFlow Pro
  • Integrare cu Google Checkout (level 2)
  • Metoda de plata cu cardul pentru plati offline
  • Accepta cecuri/ordine de plata
  • Accepta comenzi de aprovizionare
  • Pot fi adaugate diverse functionalitate care nu sunt incluse in mod standard

Livrare

Livrare

Flexibilitatea ofertelor permite adaptarea acestora modului de livrare. Pot fi afisate in timp real tarifele de transport ale curierului, cu suport de tarife specifice la nivel de cont de client, atat forfetare cat si bazate pe anumite reguli.
Pot fi create discount-uri de transport gratuit pentru un anumit nivel al valorii comenzii sau ca parte a unei promotii de marketing. De asemenea, clientii au posibilitatea de a trimite anumite articole din comanda catre adrese diferite ceea ce poate reprezenta un mod de a spori vanzarile de produse cadou.

  • Integrare rate de transport in timp real pentru: UPS, UPS XML, FedEx, DHL
  • Livrare produse din comanda catre mai multe adrese
  • Urmarirea comenzii direct din contul de client
  • Transporturi multiple per comanda
  • Posibilitatea de a specifica tari de destinatie permise la nivel de metoda de transport
  • Livrare forfetara per comanda
  • Livrare forfetara per articol
  • Transport Gratuit
  • Tabel tarife de greutate si destinatie
  • Tabel tarife pentru sub-totaluri produs si destinatie
  • Tabel tarife pentru numarul de articole si destinatie

SEO

SEO

Vei putea sa atragi noi clienti prin structura prietenoasa a url-urilor (sef) si a instrumentelor performante de seo. Construita pentru a sustine procesul de optimizare SEO, platforma de creare magazin online genereaza in mod automat url-uri SEF, chiar si la nivelul linkurilor din paginile de filtrare a produselor, creaza sitemap-uri atat pentru inregistrarea acestora in motoarele de cautare cat si pentru a fi afisate in site si o pagina cu cele mai populare cuvinte cautate. In plus, ai un control total asupra informatiilor meta.

  • 100% SEO Ready si SEO Friendly
  • Google Site Map
  • Rewrite-urile URL-urilor iti ofera control total asupra URL-urilor
  • Informatii meta (meta tag-uri) pentru produse, categorii si paginile CMS
  • Site Map auto-generat pentru afisarea pe site
  • Pagina auto-generata cu cei mai populari termeni de cautare in site

Internationalizare

Internationalizare

Magazinul iti permite extinderea afacerii in afara tarii si crearea mai multor versiuni ale site-ului pentru a raspunde mai bine cerintelor clientilor. Permite traducerea site-ului in limba dorita si suporta o multime de monede de plata, taxe si metode de plata.

  • Multi-limba
  • Suport pentru mai multe monede de plata
  • Suport pentru diverse rate de taxare - Include suport pentru WEEE/DEEE in UE
  • Localizare
  • Liste configurabile cu tarile permise pentru inregistrare pe site, destinatia de livrare cu posibilitatea de a o specifica la nivel de metoda de livrare, adresa de facturare cu posibilitatea de o specifica la nivel de metoda de plata

Instrumente promotionale de marketing

Instrumente promotionale de marketing

Flexibilitatea regulilor de pret permite crearea unei multitudini de promotii pentru cresterea vazarilor. Cuplata cu instrumente performante cum sunt vanzarile de tip Up-Sells, Cross-Sells si altele care vor spori valoarea medie a comenzii, suita de instrumente performante de marketing iti va oferi functionalitatea necesara si usurinta in utilizare care te vor ajuta sa iti sporesti vanzarile online.

  • Produse la pachet
  • Preturi speciale si tier la nivel de grup de clienti
  • Instrument de creare landing page-uri pentru campaniile de promovare
  • URL-uri intr-o forma potrivita pentru SEO
  • Rewrite URL-uri
  • Produse Vizualizate Recent
  • Produse Comparate Recent
  • Produse Noi – Instrument de promovare
  • Vanzari Up-Sells in cosul de cumparaturi
  • Vanzari Cross-Sells in paginile produselor
  • Trimite unui prieten, pentru toti vizitatorii sau doar pentru cei inregistrati
  • Trimite lista de dorinte unui prieten prin email sau RSS
  • Feed-uri RSS pentru produsele noi, a celor noi speciale si a noilor taguri
  • Site Map autogenerat
  • Google Site Map
  • Sondaje
  • Managementul Newsletterului

Administrarea site-ului

Administrarea site-ului

Interfata performanta de administrare permite un management eficient al site-ului. Poti administra mai multe magazine prin intermediul unui singur panou de administrare, incluzand si abilitatea de a administra versiuni localizate/internationale ale site-urilor tale.

  • Controlezi mai multe site-uri si magazine printr-un singur panou de administrare, cu posibilitatea de a partaja exact nivelul de informatie pe care ti-l doresti intre acestea.
  • Multi-limba
  • Suport pentru localizare
  • Suport pentru mai multe monede
  • Drepturi de administrare la nivel de roluri si useri
  • API Web Service pentru integrarea platformei cu orice alta aplicatie
  • Management flexibil al ratelor de taxare si suport pentru pietele international
  • Design 100% customizabil
  • Grupuri de clienti
  • Sistem CMS pentru paginile informationale (Despre noi, FAQ, Livrare s.a.)

Preturi


Site de prezentare incepand cu 250 Realizare site: 3 - 15 zile Solicita oferta

Magazin online incepand cu 550 Realizare site: 10 - 15 zile Solicita oferta

Site de anunturi incepand cu 590 Realizare site: 10 - 15 zile Solicita oferta

Site de joburi    incepand cu 620 Realizare site: 10 - 15 zile Solicita oferta


Abonamente Web

  • Alegand crearea site-ului impreuna cu un abonament de personalizat de servicii din oferta noastra, vei beneficia de un pachet special conceput de a-ti sustine intreaga activitate online.
  • Paleta larga de servicii pe baza carora iti poti configura abonamentul: web design, programare web, copywriting, optimizare seo, promovare adwords / facebook, administrare site, email, mentenanta site, grafica, audit.

Preturile afisate sunt exprimate in EURO. Nu se aplica TVA.

Oferta

In urma solicitarii, te vom contacta pentru confirmare si pentru a prelua informatii suplimentare necesare dezvoltarii proiectului.


(*) Campuri obligatorii
** Datele tale de contact nu vor fi facute publice

Toggle navigation

Contact

Tratam orice solicitare cu seriozitate si profesionalism.

Tel. 0725.669.592 / 0314.228.403 / E-mail comercial@semprom.ro / tehnic@semprom.ro
Adresa: Aleea Secuilor 6, sector 4, Bucuresti / C.U.I. 35362291 / NR. R.C. J40/15724/2015

(*) Campuri obligatorii
** Datele tale de contact nu vor fi facute publice