Toggle navigation

Contact

Tratam orice solicitare cu seriozitate si profesionalism.

Tel. 0725.669.592 / 0314.228.403 / E-mail comercial@semprom.ro / tehnic@semprom.ro
Adresa: Aleea Secuilor 6, sector 4, Bucuresti / C.U.I. 35362291 / NR. R.C. J40/15724/2015

(*) Campuri obligatorii
** Datele tale de contact nu vor fi facute publice

SERVICII IT

Servicii IT Externalizate

Un intreg departament IT la aflat oricand la dispozitia ta

Helpdesk si Suport IT

Asistenta IT pentru compania ta

Oferta IT Completa

Toate serviciile IT de care ai nevoie in activitatea zilnica

Contact
Afla mai mult

INTRETINERE SI REPARATII CALCULATOARE SI ECHIPAMENTE IT

In colaborare cu RezolvIT, Semprom va ofera acces la o gama larga de servicii IT ce pot sustine sau inlocui activitatea departamentului IT, cu un cost chiar mai mic decat salariul unui singur angajat.

Companiile au nevoie sa-si petreaca mai mult timp concentrandu-se pe competentele lor de baza, nu pe coordonarea unui personal IT. Lasa aceasta preocupare pe seama unei companii IT specializate.

Cu o experienta de peste 10 ani in domeniu, RezolvIT este alaturi de tine si iti pune la dispozitie un intreg departament IT externalizat.

Iti asiguram servicii de helpdesk, administrare calculatoare, servere si retele informatice, suport IT pentru echipamente hardware, software, mentenanta IT, intretinere calculatoare, reparatii calculatoare, consultanta IT, securitate IT.

Serviciile sunt incluse in abonamente avantajoase, adaptate cerintelor fiecarei companii.

Orice problema a-ti intampina, fie ca este vorba de o problema in operarea calculatorului, utilizarea unui echipament IT sau orice alta problema, va stau la dispozitie 30 de tehnicieni calificati, gata oricand sa va ofere suportul necesar.

Preturile abonamentelor IT din oferta variaza in functie de numarul de calculatoare, de numarul de ore de lucru incluse, numarul de interventii on-site si alti parametri.

EXTERNALIZARE IT

Prin intermediul unei echipe de peste 30 de tehnicieni IT cu experienta, RezolvIT iti pune la dispozitie suport it helpdesk externalizat, ocupandu-se de toate problemele ce tin de functionarea echipamentelor si retelei it, remedierea problemelor software sau hardware ce pot impacta activitatea calculatoarelor, traininguri de personal si asistenta in diverse probleme din activitatea curenta a angajatilor.

Suportul oferit de RezolvIT acopera chiar si relatiile cu furnizorii externi de servicii si produse IT, pentru a ajuta compania ta sa isi reduca nivelul costurilor nu doar prin eliminarea nevoii de a avea un personal it angajat ci si de a beneficia de cel mai bun raport calitate-pret pentru bunurile it necesare. Pe baza acestor avantaje, costurile serviciilor IT din companie pot ajunge sa fie mai reduse decat salariul unui singur angajat.

MOD DE ACTIVITATE

Activitatea principala a companiei RezolvIT se axeaza pe suport it de specialitate pentru companii, cu program regulat de asistenta intre orele 9:00 – 18:00 si asistenta de urgenta in afara orelor de program.

Fiecare solicitare primita de la client va fi inregistrata intr-un sistem performant de ticketing. Sistemul poate fi accesat si de client pentru deschiderea unui nou tichet, vizualizarea statusului unui ticket existent, vizualizarea istoricului tichetelor, timpul de lucru alocat fiecarui tichet si o multime de alte informatii referitoare la activitatea sa de suport.
Clientul poate solicita deschiderea unui tichet prin email, telefon sau prin sistemul online de ticketing.

Fiecare solicitare este preluata rapid de catre un tehnician it, care fie va investiga si va rezolva problema, fie o va delega unui alt tehnician in functie de gradul sau de incarcare sau nivelul sau de expertiza.

Tehnicienii sunt notificati automat in cazul aparitiei unui nou ticket iar timpul de lucru este contorizat astfel incat solutionarea fiecarei probleme sa se faca in intervalul de timp stabilit prin SLA. Inchiderea unui tichet corespunde solutionarii unei probleme. In functie de natura problemei, remedierea acestei si asistenta se poate oferi onsite (la punctul de lucru al clientului), telefonic sau prin conectarea de la distanta prin mijloace electronice.

Toggle navigation

Contact

Tratam orice solicitare cu seriozitate si profesionalism.

Tel. 0725.669.592 / 0314.228.403 / E-mail comercial@semprom.ro / tehnic@semprom.ro
Adresa: Aleea Secuilor 6, sector 4, Bucuresti / C.U.I. 35362291 / NR. R.C. J40/15724/2015

(*) Campuri obligatorii
** Datele tale de contact nu vor fi facute publice